2013. július 1., hétfő

Első díjam! 

Juhúú! Máris megkaptam az első díjamat. Örök hála érte Lucy Hope-nak, köszönöm :))


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Kérdésekre válaszolni!
3. 11 kérdést feltenni!
4. Küldd tovább pár embernek!


A 11 dolog magamról:

- Imádom a zenét.
- Fél éve gitározom.
- Szeretek rajzolni.
- Az az egyik legnagyobb álmom, hogy eljussak Londonba.
- Szeretem az egyediséget.
- Szeretem a rock zenét (nem túl keményet) és a rock stílust.
- Beszélek magyarul, angolul és spanyolul.
- A kedvenc együttesem a McFly és már alig várom, hogy elmehessek egy koncertjükre.
- Hiszek a fiú-lány barátságban.
- A történeteimet leginkább a saját életemből merítem.
- 3 testvérem van.


Válaszaim:

1. Van-e kedvenc állatod, és mi az? Van, imádom a cicákat, és minden szép színes tengeri halat.
2. Szabadidődben mivel foglalkozol a legtöbbet? Zenét hallgatok, írok, gitározok, rajzolok.
3. Milyen zenéket szeretsz hallgatni? Szinte mindenfélét, de leginkább a pop rockot és a pop punkot szeretem.
4. Van kedvenc énekesed/együttesed? Igen, a McFly a kedvenc együttesem, de emellett még nagyon szeretem a Paramore-t és a The Pretty Recklesst és más bandákat. Énekesként meg az együttesek énekeseit tudnám inkább kiemelni: Danny Jones, Hayley Williams.
5. Milyen filmeket szoktál nézni? Leginkább vicces, romantikus filmeket.
6. Mikor és miért döntöttél úgy, hogy írni kezdesz? Hát igazából ez érdekesen alakult, régebben is írtam már kisebb valamiket, amik szörnyűek voltak, aztán abba is hagytam, de az elolvastam az egyik legjobb barátnőm regényét, és újra kedvet kaptam az íráshoz.
7. Komolyabban is szeretnél az írással foglalkozni? Még nem tudom, most egyelőre csak magamnak írok, illetve már a blogos olvasóknak, aztán majd meglátjuk mennyi embert érdekel. :)
8. Szoktál sportolni? Nem olyan gyakran, de igen.
9. Mi a kedvenc sportod? Szeretek tollasozni, kosárlabdázni és jó régen még gyűrűztem is.
10. Szoktál sorozatokat nézni? Igen, imádom az izgalmas sorozatokat. Odavagyok a Vámpírnaplókért és mostanában már Gossip Girl függő is lettem.

11. Mi a véleményed a blogomról? A kinézete szép :) A történetbe egyelőre csak beleolvastam, de majd biztosan el fogom olvasni, az is tetszik.

Az én kérdéseim:

1. Mi a kedvenc ételed?
2. Hova utaznál el legszívesebben?
3. Ki a kedvenc általad megalkotott karaktered?
4. Milyen érzéseket szeretsz leginkább megjeleníteni a történeteidben?
5. Változtatnál valamit a mostani életeden?
6. Mi a kedvenc zenei műfajod?
7. Szereted a Vámpírnaplókat? Ha igen, ki a kedvenc karaktered?
8. Játszol valamilyen hangszeren?
9. Mi a kedvenc színed?
10. Mik a kedvenc neveid?
11. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel/mi a foglalkozásod?

És akiknek küldöm: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése