2013. július 1., hétfő

Zenék

Napi zene

Mára egy olyan együttestől választottam ki 2 zenét, akik épp ma koncerteznek Magyarországon. A nevük pedig nem más, mint Billy Talent. A kanadai bandáról itt még több infót megtudhattok: http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Talent. A zenekar azért is áll hozzám közel, mert egy bizonyos személy imádja őket, aki sokat jelent nekem.
A két szám pedig a legújabb, Dead Silence albumukról való.

A Lonely Road to Absolution: igaz, hogy ez csak egy másfél perces zene, viszont nekem nagyon tetszik, és az együttes műfajától eltérően ez egy lassabb szám.




Viking Death March: személy szerint ez talán a másik legkedveltebb számom tőlük, bár első hallásra nem igazán nyerte el a tetszésemet, viszont imádom a gitár hangzását benne. 
Dalszöveg: http://www.azlyrics.com/lyrics/billytalent/vikingdeathmarch.html


2 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el ! Minden hol zene , felrakják,nekem küldik minden erre én semmit sem tudok meghallgatni mert most kellet meghalnia a mikimnek ! :( Sorry még bepótolom :)

    VálaszTörlés