2013. június 30., vasárnap

Zenék!

Hűű, ma nagyon jó formámban vagyok, ez már a harmadik bejegyzésem ma. Remélem el is olvassátok őket. :D Arra gondoltam, hogy minden nap (vagy időközönként) kiteszek nektek zenéket. De nem egyszerű zenéket, olyanokra gondoltam, amik nem olyan ismertek, viszont iszonyatosan jók. Így lehetőséget kapnak nem olyan híres együttesek, előadók, hogy tehetségükhöz méltóan többet hallgassák őket.
Kezdjük is a kedvenc együttesemmel, akik szintén ebben a cipőben járnak. A nevük McFly (ha valaki látta a Vissza a jövőbe című filmet, akkor igen, Marty McFlyról kapták a nevüket :D), és Angliában még elég ismertnek mondhatóak, nálunk viszont nem. Elhoztam a két kedvenc számomat tőlük, hallgassatok bele. :) Ha többet akarnátok tudni a bandáról, akkor itt megtaláltok mindent, amit tudni akartok: http://en.wikipedia.org/wiki/McFly

Egy kicsit líraibb szám: The heart never lies. 
Dalszöveg: http://www.azlyrics.com/lyrics/mcfly/theheartneverlies.html


Egy kicsit rockos, alternatívabb szám: Red (klip még nem készült hozzá, ez élő koncertfelvétel :D)
Dalszöveg: a videóban :)




8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem az első szám kifejezetten tetszik! (mióta meghallgattam csak azt dúdolgatom :D). A második dal se rossz, bár az nem igazán az én stílusom. Nekem nagyon tetszik, hogy hallgatsz ilyen zenéket és, hogy ezt meg osztod velünk. Kíváncsian várom a következő bejegyzésedet! :)
    Ölel: L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, pont ez a cél, hogy minél többen hallgassátok ezeket. Az meg nem baj, ha nem mindegyik tetszik, mert mindannyian mások vagyunk :)

      Törlés
  2. Ezt kihagytad :D
    http://www.youtube.com/watch?v=9wBqVZms-LQ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen bocsi, meg még sok ezer McFly számot ugye? :P na biztos lesznek még ;D

      Törlés
  3. Halihó!

    Majdnem felsikoltottam mikor megláttam, hogy mit linkeltél! Azt hittem én vagyok az egyetlen McFly rajongó az országban =D Nekem a Falling in love az örök kedvenc tőlük, de persze alapjában véve nagyon jók :D

    Kíváncsian várom milyen zenéket raksz majd még ki, jó ötletnek tartom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hát én annak örülnék a legjobban, ha kiderülne, hogy itt fél Mo McFly fan xD Akkor simán ide is jönnének koncertezni. :) De amúgy pont ez a jó bennük, hogy itt nem ismerik őket, de ha valahol meglátod a nevüket vagy a zenéjüket olyan jó érzés. :D Egyébként van egy magyar facebookos csoport, ha még nem lennél benne. :)

      Törlés
  4. Akkor jól összegyűltek a McFly rajongók :D Galaxy Defenders forever :D

    VálaszTörlés